Lördag

Den här dagen började med att jag väckte Fanny, tvingade upp henne för att äta frukost och efter det tvingade jag även henne att klinka lite på pianot medan jag låg och halvsov i sängen bredvid. Sen skjutsade jag henne till bussen. Efter det har jag legat i soffan och sängen, sovit till och från, hostat hela tiden, ätit lite glas, sugit många halstabletter och tittat på Taken. Jag gjorde nyss ett försök att sänka febern genom att dusha i kallvatten, tror det funkade för nu känner jag mig lite piggare.

Sen drar jag iväg till Vretstorp för att umgås med tjejer som sagt, alla har varit flitiga och suttit med högskoleprovet hela dagen så förhoppningsvis är dom lika slut i huvudet som jag. Förövrigt har jag en ny laptop, min bror spillde dricka över min förra, så vi skickade in den och fick money för det. suppppppperbra!



Bilderna är inte tagna idag, dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0