en såndära bra känsla infinner sig

- men det där är väldigt varierande för mig . eller för alla, antar jag. så därför tar jag tillfället i akt och skriver av mig! Mitt för tillfället braiga humör kan bero på att jag har en lång bussresa framför mig hem från hallsberg (är dock halvvägs nu), men på den biten hinner man lyssna tillräckligt mycket på jessie j! Jag var nyss på körkortsteorilektion, när jag kom dit såg jag lisa och gustaf sitta i bänkraderna, med både antecknigsblock och godispåse. då blev jag glad :)) inte på grund av godispåsen dårå, utan because lisa har en tendens att göra mig glad. helt omedvetet! (gud vad Be dedär lät, men det är fan så sant)

Sen är jag 80,67% säker på att någon god mat väntar där hemma, hoppas det ialla fall, trots att jag fortfarande är mätt efter att ätit mycket pyttipanna i skolan (älskar pyttipanna!!).

Är även glad över att det väntar en jäkla massa spelningar nu, en på fredag: några alléelever anordnar en konsert som projektarbete och då blev jag och gustaf tillfrågade om vi ville komma dit och spelaa. hihihi askulT!

sen sov jag hos fanny inatt, det var också askult. vi provade klänningarna vi ska ha när i sjunger på hennes systers bröllop i slutet av april, hennes mamma fick dock sy om dragkedjan på båda då doom inte gick att stänga över bysten, haha, det fixade vi med lite pizza på aramis! Spelade även in en låt i hennes studio, fejnt! Och efter det snackade vi oss till sömns. det blir alltid att vi ligger vakna 1-2 timmar längre än vad som är tänkt för att vi verkligen i n t e kan sluta snacka! Haha, det ledde till attt vi nästan försov oss imorse. Men bara nästan:)!

Känner att vi rundar av det häraaa inlägget nu, avslutar med två bilder!

juste! blev en eftermiddagsfika med matilda, emma, christoffer och joakim!

Kommentarer
Postat av: Lisa Herbert Blückert

hihi å gu så rar du är! du har samma effekt på mig josefinis, jag blir så glad av att umgås med dig!

Vi är B och glada tillsammans mohihihihi <3

2012-03-21 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0