Lev för det du har, och inte för det du vill ha

Såhär är det. Alla samhällsvetare och europaekonomer är ute på praktik denna vecka, men josefin, startade första dagen med att ligga hemma och vara sjuk.
Jag dödade mina krafter det första jag gjorde imorse genom att möblera om på rummet, dock med ett väldigt bra resultat.

plugghörnaaaaaaa, kommer stå där om två år och fortfarande vara oanvänd

klädbyrå, saknas bara en tv därpå. Snart så


sängen får stå kvar på sin plats ett tag till. Hade legat där och läst i körkortsboken innan jag tog fotona och orkade inte bäddaaaaaaaaa. så ni vet, lite stökigt och så.

annars har jag tittat på två filmer idag, ätit lite kakor också
inge mer

nu ska jag tjata en gång till:
Thaaaaaailand snart! :D :D




hejdå små grisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0