To good to put in words

Gårdagen bjöd på vandring längst harge uddar med moster och mamma. Vi plockade blåbär, jag trillade och tappade ut en halv liter. Mamma och Lena badade nakna och jag tittade på. 
 
På kvällen åkte jag till kumla, hämtade upp Ninni och vidare till sjöparken. Där satt Victor, Charla och Keller med en vattenpipa. Daniel kom även lite senare. Där satt vi tills det blev way tooo coold. Då åkte vi hem till victor och låg ännu en gång i en hög i sängen, vi såg på en film och sen åkte vi hem, då var klockan 02.00. hahaaaaa. hade ju inge tid att passa!!! ♥

Har spenderat stora delar av morgonen framför youtube, jag kan inte sluta. Hudson Taylor är fan så jävla underbara!!!! jag blir helt smält. lite nykär typ, ååå. pussssss . måste ta en tripp till london i höst och gå på någon av deras miljontals gratiskonserter. det är bara så. 

 förfannn, tänk om man skulle gå förbi en gata/park i London och så bara ser man dem. ååååååååååååå. 


 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0