Riktigt jävla spontant

Igårdagen var ett stort jävla WÄÄÄ! Caroline sov här natten till onsdag, på tisdagskvällen började vi prata om att resa utomlands, och igår bokade vi och betalade våra biljetter till Alanya! Bara vi! På torsdag, om exakt en vecka drar vi. Enligt vädret är det 40 grader, inga moln, vårt hotell är nära till strand och uteliv, vi har all inklusive och wi-fi. det kommer va så jävla fint. en vecka, bara vi, och solkrämen.
 
Det resulterade i att jag satt hyper hemma hos victor hela kvällen och tittade på fotboll, handboll och Ice Age tillsammans med honom, Ninni,Keller, Amanda, Aron och Emil. Vi låg i en fin hög i hans säng, med jordgubbar, hallon, vindruvor, popcorn och coka cola. det var seriöst en asbra kväll, drog över lite på min deadline-åkahem-tid som jag dragit då jag skulle upp och jobba klockan 05.00, jag var inte hemma förrän 00.30. Så det blev ett slitsamt pass imorse. Men det gick, och jag hade ju en bra kväll.. idag ska gänget och golfa och jag ska jobba :( sugigt. men å andra sidan är det mitt allra sista jävla paaaaassssss!!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0