I can taste the tension like a cloud of smoke in the air

HÄJ FAN. Jag tror jag har världens sämsta imunförsvarrrrrr. så ni vet.
 
I söndags var jag inte pigg, men ändå pallrade jag mig iväg till Örebro för att spela lite äventyrsgolf med Lovisa. Hade verkligen inte lust att ligga hemma en dag till och dessutom bjussade hennes far på alla kostnader. Vi skulle testa om äventyrsgolf var roligt nog för att byggas på hargecamping. Och det tyckte vi allt. Vem som vann fick vi inte reda på, vi räknade ut resultaten fyra, fem gånger och fick olika summor varje gång, då tog vi även hjälp av miniräknare två gånger. men jag vann, kan vi säga, för det blir roligare då.

Har ni varit på och spelat äventyrsgolf i örebro? Det finns på Gustafsvik camping. Alla banor är baserade på sevärdigheter i örebro, det finns alltså små skulpturer av bland annat örebro slott, svampen och marieberg galleria. jetemysit 
 
Efter golfandet åkte vi in till örebro och hälsade på cecilia och erik i nya lägenheten. vi åt kakor och monterade ihop en skohylla. Gav oss även på en pall men gav upp när vi märkte att det var för besvärligt. På hemvägen tog vi en drivein och bara moooooooosa i oss. ASGOTT. Spenderade sedan hela kvällen i hennes soffa, hade lite ansiktsmasker i facet och bara myyyysade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0