Enjoy right now

hallllllllllå vilken fin dag jag har haft! sovmorgon till 12.45, ändå var jag i skolan lite tidigare och repade med fanny, daniel och chrizze och efter det hade vi seminarie - gick fiiiinemang


här kan man va

efter skolan åkte jag och fanny till kumla för att käka på sibylla och för att fanny skulle ha sånglektion,jag satt snällt och gulligt å bara tittade på. Jag visste det redan, men visste ni, att hon är världsbäst på att sjunga?



hahahhaa, pinsamt att man ser min tugga där i hamburgaren, orkade inte vänta på att fanny
skulle smsa klart innan jag fick ta bilden, Inte alls gluppsk♥

Efter käkandet och musiklektionslyssnadet drog vi oss tillbaka till Hallsberg för att sjunga lite fint på informationskvällen.


fanny är sådär trådlösmikrofon-lycklig som bara vi kan vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0