Borde sova,

men jag måste bara få skriva av mig lite nu när jag har så många braiga känslor inuti mig. För det första gick uppträdandet i skolan bra, men det som gör mig mest såhär lycklig är konserten vi var med i. åhhhhhhhhh, jag vill så gärna beskriva hur kul det var att göra Marching for life men jag är ju så dålig på att förklara, om ni bara kunde känna den lycka jag känner, det var verkligen det bästa jag gjort konsertmässigt. Hade tårfyllda ögon samtidigt som jag sjöng, skrattade, dansade, svettades och rös.

Efteråt pratade vi med Molly, hon var sååå underbart söt, snygg och charmig. Dock såg man ut som en svettig fettklump bredvid henne på kortet så hm, fick hennes mailadress så vi kunde mailda bilderna men vetifan om jag vill att alla hennes fans ska se mig i det tillståndet. Haha

Nu ska jag sova, jag kräver sovmorgon imorgon, varesig det blir ogiltigt eller inte! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0