lördag & söndag

Happ, hade skrivit klart hela inlägget och så lyckades jag
komma åt något så att texten blev kursiv och det går inte
att återställa. men jag skiteriiiii, ni kommer antagligen inte
läsa allt ändå

:)

tänkte dra ett långt inlägg nu om vad jag har gjort såhär
de två första dagarna på sommarlovet. vi börjar väl med
lördagen


sara smsade mig och fråga om jag ville med till åsbro och
grilla med några hemma hos månsson, och eftersom jag inte
hade trehundramiljoner andra saker att göra så ville jag.

vi skulle åka bussen vid sex men jag åkte till stan redan vid
tre för jag hade inget att göra hela förmiddagen :)) sen var det
ju ett bra tag sedan jag var hos sara och sandra så jag plingade
på fel dörr, två gånger till och med, blev lite otålig då ingen
öppnade men sen tyckte jag bara det var bra, för isåfall hade
jag stått där och skämts.

när vi drog till åsbro möttes vi av tre ovanligt glada grabbar
vid namnen gustaf tw och oskar
som visade oss vägen, sen hade vi kul hela kvällen. träffade
en massa oldtimes-folk och lyssnade på rockmusik. tackar
lovisa, sara, sandra, diana, gustaf, tw och alla andra för en bra
kväll ♥ , bilder:



jag sprang runt och pussades på kindar
gustaf körde fingrarnaihalsen-poosen, också en variant


anneli och sara :]








träffade dessa stjärnor borta vid rocken
och..

chrizzzzzzze. som också fick en kindpuss
bara för att det var hans födelsedag

det började ösregna så vi drog hem runt ett.
sov över hos diana :)



När jag kom hem igår hann jag bara ducha, packa om och slänga
i mig lite mat innan jag satte mig på bussen mot hallsberg. Där mötte jag
upp karro . egentligen skulle jag åkt hem igen igårkväll men sen blev
det så kul med grillning och kvällsmys med lite folk i ekoparken så jag
stannade kvar.

det hela slutade med att alla gick hem till Alex och dansade hela kvällen/
natten. (förutom jag, för jag sov), var helt slut . så jag la mig i alex rum
och sa till karro att väcka mig när hon ville hem. Så runt två kom
hon och hoppade i sängen, då vare bara att följa med. tröttttttttt och kall.

trevlig tjej jag är som lägger mig och sover : ]
Bilder :









fannnnny♥



Sådääääääär! tog inte så många bilder hemma hos alex, ingen faktiskt.
eftersom jag sov, haha

När jag kom hem idag städade jag mitt rum, och tog en joggingrunda. nu
ser jag bara fram emot en heeeeeeeel göringenting-kväll. ska bli så skönt
att vila upp sig lite. äta popcorn och titta på film, det ska jag göra! mys! 
 
pussaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0