klockan är 00:52

och jag ligger ensam hemma och vågar inte sova förrän
mamma och pappa kommer hem, så jag låter bloggen fördriva
min tid tills dess

Idag har jag varit i stockholm med matilda, carl, diana,
agge, elin, pontus och linus (tea var också där med hon gjorde
dreadlocks vilket tog ca nio timmar så hon hann inte gå på
stan med oss), vi strosade runt i city och gjorde egentligen
ingenting vettigt. gick i lite affärer, åt, åt och åt.

kom ett gäng nynazister och demostrerade på drottninggatan,
dock omringade av poliser och helikoptrar. men ändå blev jag
galet rädd.

Annars hade vi lätt en trevlig dag tillsammans, inte liiiite svettigt
att röjja omkring i stockholm i nästan 30 graders värme. Känner
att det är dags för en dusch, fast nä, det får vänta tills imorgon

Hehe :))


sen! justdet! haven't told u about torsdags. Klockan var runt
21:00 och jag satt på mitt golv och lökade efter en joggingrunda, då
ringer sara och frågar om jag ska med till hallsberg, då hade
jag endast fem minuter på mig innan de stod och tutade utanför mitt
fönster. Så det blev en stressduch på två minuter och sminkning i
bilen, sedan var det fest hos axel allllllll night. Mycket trevligt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0