26 Juni

Okej, imorgon åker jag och cheyerna till peace iallafall jag,
tea, matilda och karolina . de andra flickorna kommer på
tisdag . så det blir alltså vårt arbete att sätta upp vårat tolv-
manna tält
. börjar bli orolig över hur det ska gå


så ser det ut.


igår vaknade jag upp i kumla, sedan åkte jag hem , tog mig en
välbehövlig duch . hatar att vakna upp någon annanstans utan
tandborste , med gårdagenskläder och det enda man vill är att
komma hem och få ducha.. ( säger jag ska ska till peace )

+ att min bror och hans vänner hade lite midsommarfirande här
hemma, och dom hade sovit kvar här 

nästan alla var hemma när jag kom, och de stannade kvar till
kvällen. då satte vi oss ute på våran nybyggda altan och spelade
kort. Maffia,tror jag det hette och det var sjukt trevligt och jätte
mysigt. Dom hade satt upp ett partytält dagen innna, sådär satt vi.
Med värmelampor över ossssssss,filtar och godis.









Sen ringde gustaf,och sa att det var fest i hallsberg. så jag ringde
vidare till lovisa. vi tre drog dit , träffade massor av folk. så la vi
oss i soffan och tittade på alla som stod och sjöng och hoppade på
dansgolvet, eller ja ( i vardagsrummmet.




jessica och anton

sen fick vi skjuts hem av markus,lovisa sov kvar hos mig. hon ligger
faktiskt fortfarande och sover. och jag springer runt med lite panik
över vad jag ska packa ner i väskan. men jag trooooooor att jag har
läget under kontroll.

pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0