lovisa -

sov här igårinatt. på morgonen erbjöd hon sig så sött att damsuga
mitt golv , kan bero på att det verkligen behövdes. hon kröp iallafall
i varenda hörn och sög upp alla små damtussar.  hon försökte
även damsuga sin kind eller nått. hon stod iallafall och skrek och
visste inte vart hon skulle ta vägen för sugarn inte lossnade från 
huden . såg sjukt kul ut iallafall

 

sen tvingade jag ut henne på en löprunda, fast - hon vägrade
springa och satte sig istället på mammas hojj och rullade bredvid.
rakt ner i diket faktiskt . sen fick jag putta henne uppför alla
backar för att hon inte orkade trampa själv.

sen drog vi 17.08 bussen till hallsberg och mötte upp karin . vi
satt i hennes stekheta lägenhet hela tiden och bara satt. haha
ändå var det rätt så kul. lovisa tryckte in sig i kylskåpet i ett försök
att komma undan värmen. jag tog 21.40 bussen hem och fortsatte
min kväll i askersund! very guttt . puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0