Hos Olsons

alltså snälla ni som kommenterar, skriv gärna era namn istället för "123" så jag kan svara.   jättelyckad kväll igår, fanny kom till mig. vi käkade och mös, sen tog vi faktiskt moppen in till askersund och det var sjukt kallt, träffade grabbarna, kom hem runt halv tre inatt. imorse när vi vaknade tömde vi upp en stål med chips och godis och pluggade. haha mys, vi körde henne till bussen runt två :) love her.

har varit hos min kusin Ida och firat hennes 18års dag. när alla gäster dragit så tog hon, jag och erik en promenad på en timma, sen badade vi bubbelbad och nu har vi lagat tacogratäng, ingen nyttig dag hehe. men de är jag värd, har fan redovisning och två provn den här veckan fyfaaaaaaan hur ska jag kunna redovisa? jag kan inte jag kan inte jag kan inte JAG KAN INTE prata inför folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0