jobbig & rolig vecka väntar

  • Ekonomiprov
  • Engelska, bokresencion
  • Svenska, bokresencion
  • Naturkunskapsprov
  • Insåläxa

Där har ni en lista snodd av Fanny. Det är allt vi har att göra den här veckan. Usch fyfan, men det är bara att plugga gärnet. Vi skulle haft en svenska redovisning också men den blev uppskjuten till efter jul lovet.

Idag i skolan fick jag och Fanny varsin julkalender av Diana, hhhhhhelt random bara sådär! söt♥ sen följde jag med henne hem, D alltså.. det var mysigt :) förutom att hon kollade fel på busstiden så jag stod i 40 min och väntade på min buss, de var inte lite mysigt.

nyss snackat i tele med elin guzzen, hon är fan ggggguld värd! allså det går fan inte att inte skratta åt henne haahahha ååååå guzzzz puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0