Här måste det stå någonting

Glöm det där jag sa om hemmamatch. det är tydligen borta match, i sturehov faktist. tänkte bara säga det så ni inte sitter där uppe på IP och undrar vart vi är. haha!

Fick mitt första IG idag, geografi. inget att vara stolt över haha men jag har aldrig varit bra på geografi, minns  i sjuan att några i min klass trodde att usa och england var samma land, och att new york var englands huvudstad. och bhult frågade var närke var för land. haha :D när vi ändå snackar betyg kan jag ju berätta att jag fick mvg på svenska redovisningen och vg på bilden, så det är nog bara geografi jag har lite svårt med!

Träningen idag var jätte rolig, som vanligt. Nu har jag läst klart hela romeo och julia som vi fick med oss hem ifrån skolan. eller.. jag har bara en sida kvar jag och kan inte koncentrera mig på den just nu, så det blir nog att sova och läsa klart imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0