onsdag

ligger jätteskönt nerbäddad i sängen med laptopen i knät så jag orkar inte resa mig och hämta sladden för att ladda in bilderna, så då kan ni inte se hur fint vi hade i harge idag.

först var det bara jag och tove men efter någon timma kom ronja, denise och viktor och la sig vid oss, och lite senare även jonas joel och albin. haha ronja å ja tyckte de va sååå kul att ligga stilla å sola, ne :) men vi hittade på lite andra roliga saker å göra. hade iallafall jättekul, resten av kvällen har spenderats med världens bästa släkt för vi har firat mormor... nu väntar jag bara på att mamma och pappa ska komma hem så jag ska våga stänga ögonen och sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0