ny vecka

då var det en ny vecka igen..helgerna går för fort. idag hade vi tvåtimmars rast så jag och bästatove åkte hem till henne och sov, haha båda somnade i hennes föräldrars säng och sen vaknade vi av alarmet vi sattit på. då åkte vi tillbaka till skolan, vi hade egentligen hemkunskap men om man ville så fick fyllla i någon slags enkät i klassrummet, med frågor om sitt liv, det var lixom frivilligt så jag & tove var dom ända som gick dit haha. vi fick iallafall sluta 14.40, gött. kom hem, la mig i soffan, kollade på tv/sov. sen kom pappa, mamma,gustaf & jessica hem så vi fikade lite och så. jag är så trött så jag tror jag dör, hörs väll.

Imorn sover Carro här ♥
gamla bilder från vintern.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0