TORSDAG, FREDAG OCH LÖRDAG

TORDAG, öppet hus. det ända jag minns av skoldagen var att vi vaccinerade oss! efter skolan hämtade mamma mig, vi åkte till mormor och åt. sen körde vi iväg mot örebro för att gå på öppet hus, risbergska och karolinska. gick omkring och kollade och hann även se några konserter. :D superduktiga va dom!
FREDAG, sjuk och new moon. fredagen, igår alltså. jag följde med caroline hem till åsbro efter skolan, fick direkt lägga mig i hennes säng och sova för jag mådde skitdåligt efter svinis sprutan. jag var typ hängig, huvudvärk, illamående. jag vaknade efter någon timma, då skulle vi äta men jag blev för yr när jag stod upp så carro fick fixa mackor så fick jag äta i sängen. vid åtta hade clas och maria kommit, så vi drog iväg till örebro, till bion och såg new moon. det var så himla bra!! tårarna sprutade nästan hela filmen. verkligen bra!. sedan skjusade maria hem mig, kom hem vid halv ett ungefär så jag la min på en gång. :)
LÖRDAG, hemma. jag har duchat, sytt in ett par byxor, fixat med naglarna, lagat mat, kollat idol och rotat i förådet. kanske ska va med cecilia sen om hon hör av sig.. :) jag har fortfarande så ont i sputarmen att jag inte kan sova på den.

bilder från igår och idag.
   
   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0