IGÅR OCH IDAG

igår åkte jag in till cecilia och lovisa. vid halv fem åkte vi iväg till kumla, hem till deras kusiner för där var det kräftskiva, fast vi åt tacos ist aasgott!! sen gick jag, jonte, lovisa, max och cecilia därifrån till en fest och träffade schyst folk, umgicks med dom hela kvällen. vid halv två ville jag och lovisa hem så karin ringde och beställde taxi till oss för vi hade aldirg hittat tillbaka till deras kusiner, men den kom aldrig så vi fick gå med robin och hans kompis, aslång och görkallt. när vi kom tillbaka till kräftskivan höll alla vuxna på att dansa till gamla låtar. cecilia, lovisa, karin, mats och jag sov hemma hos deras andra kusiner, i ett utehus. vaknade i morse, käkade frukost, kollade på tv, packade allt och runt tre åkte vi därifrån. stannade på mc'd på hemvägen och beställde mat., supergott. sen skjusade dom hem mig. (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0