HÖST KONSERT

nu ska jag berätta allt om idag. det har nämligen varit höst konsert idag i närlunda hallen, och jag sjöng solo. hihi jag fick inte välja låt men min musiklärare gav mig låten H.E.A.T - 1000 miles, lite rockig och sådär, det gick ganska bra, :).

det roliga var att.. efter konserten kom det fram en man till mig och gustaf och frågade oss om vi ville sjunga på hotellet nu i veckan på ett företagsmöte. självklart sa vi ja!, vilket team vi är brorsan!!! :D

jag var med brudarna hela kvällen hemma hos c&l. vi snackade ut, käkade mat och tog en promenad. men mamma fick hämta mig ganska tidigt för jag hade så jävla ont i mitt bröst, i hjärtat. och min rygg värkte som bara den, så jag åkte hem. jon var här som vanligt, haha. vi åt mat, kollade på inspelningen från konserten och nu ska jag ta en iprem och sova, hoppas på att det slutar göra ont i hjärtat..

haha att låta pappa ta hand om kameran på en kosert är helt värdelöst. så jag fick ta kort på tvn ist. :(






söötisarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0