FULLT UPP

imorse skrev jag upp en lista på allt jag skulle göra när jag kom hem så att jag inte skulle glömma, t.ex städa mitt rum, plugga på konsthistirian, fixa ett julkort, måla naglarna, skriva en dagbok på spanska, läsa igenom spanska glosorna... och ja, nu har jag varit hemma i snart två timmar och har bada gjort städningen, jag är för laaat! men jag är glad att jag slog på tvn för That 70s show började precis, så braa! :D men nu ska jag försöka få nått gjort här innan Bonde söker fru börjar, Pusssar...

haha små gosedjur som jag, gustaf och jessica vann i sommras på liseberg ;) hahah hahh...


(jag ska göra om min blogg snart, den är så jäääkla tråkig jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0