mysdag & vinst

vaknade på bra humör, satte mig dirr framför tvn och kollade på två avsnitt av h2o :) sen åkte jag in till stan, hem till tove för att sen dra vidare hem till systrarna c. vilken mysdag vi hade, först satte vi oss ner och snackade genom allt som hänt i veckan, sen cyklade vi ner på stan så att cecilia kunde köpa skorna hon hade spanat in, riiiktigt snygga! sen cyklade vi vidare till ica jouren för att hyra film, & köpa glass m hallon. när vi kom hem lagade vi mat, toast, sen fixade vi efterrätten och gosade ner oss framför tvn. filmen var skit rolig, dock var det bara jag och lovisa som orkade hålla oss vakna ;)

sen tog vi mopederna upp till ip för att spela match :D det var en rikigt rolig match, vi kämpade as bra :) efter 10 minuter hade motståndar laget förtfarande inte haft över bollen på våran sida, matchen slutade 5-0 till oss. inte nog med det, jag blev matchens lirare, blev jätte förvånad haha kändes kul :D priset var att askersundsgrillen bjuder mig på mat, så på söndag ska jag gå dit med brunarna, blir myskväll hemma hos systr. c då också! älskar er.

imorn blir det kul, som vanligt med mina älsklingsbrudar! ♥
 


hörs ♥

Kommentarer
Postat av: sara

viii råcka fett idag :D<3

2009-08-13 @ 22:38:20
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: ceciliah

ååååååååh ta bort bilden vi är så jävla feta!!!!!!!!! :(( hahahah, längta till grillen (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2009-08-13 @ 22:54:49
URL: http://ceciliaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0