hemma igen

känslan att se askersund igeeen, underbar! jag har varit borta en vecka men det känns fan som tre veckor. kan inte fatta att det bara är en vecka sen vi satt i bilen påväg till smögen. kallas hemlängtan. fast egentligen har jag inte längtat hem, har haft så jäkla kul alltså.

smögen var otroligt kul, varje dag var suverän, jag är så tacksam att jag fick följa med dig tove :) ♥  malin och björn har behandlat mig som om jag vore deras barn och det tycker jag är skit kul, så snälla är dom! jag kommer nog lägga in lite mer bilder ifrån det. håll utkik :D



sen var det ju fotbollscupen, jag tycker det har varit askul. matcherna gick inte så bra, jag menar, vi hade spelet alla matcher, vi var verkligen bäst, men vi hade sån jäkla oflyt när vi sköt på mål.. har bara träffat på stolpen och i ribban. men cecilia lyckades iallafall klämma in ett mål igår :) och sen har vi faktist spelat mot finskor, som kallade oss för vitto. som om vi inte vet vad det betyder lix? hah..

har iallafall haft roligt! :D skrattat, gråtit, dansat, sjungit, eller ja vissa stunder hade man faktist klarat sig utan.. men så är det, här kommer lite av mina bilder. kommer få mer bilder ifrån tove hoppas jag. 


   
   
 
       
 
   
 
       

hahahaha fan vilken rolig poose killen gör!

   
    

GODNATT

Kommentarer
Postat av: sara

ni värkar ha haft rååligt iaf :D:D<3

2009-08-03 @ 08:56:14
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: sara

guuld :D haha usch nej den är ju orange :D men du jag & albonita ska leka nån dag tkte hon :D:D:D <333

2009-08-03 @ 11:12:34
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0