Good put a smile upon your face

Som planerat åkte jag in till Hallsberg, hämtade böcker och klev sedan in på gymmet. Men istället för att köra 20 min crosstr och 20 min löpband som jag tänkt, körde jag 35 min crosstrainer och 25 minuter löpband. Det gick hur bra som hellst! Kanske för att solstrålarna trängde in genom små glipor i rullgardinen eller för att jag hade på en live mumford & sons konsert från när de uppträdde på Glastonbury år 2011. Jag avslutade i alla fall med två minuters planka och kände mig jävligt nöjd. 
 
Sedan åkte jag hem och städade hela övervåningen, råkade damsuga upp mitt usb så jag fick sitta och gräva i damsugarpåsen en kvart, vilket även innebar att halva påsen hamnade på golvet igen, och den andra halvan i mina lungor. Jag ska aldrig mer damsuga upp ett usb. 
 
(varför finns det en reklam på radio som gör reklam för damsugarpåsar? hör bara den där förbannade rösten i huvudet nu.) 
 
När jag putsat mitt allra mestaste slog jag mig ner och inväntade gäster. Först rullade mormor och morfar in, sedan farmor och farfar, och till sist kom hela kusinskaran: Erik, Ida, Anna och Johan, med sig hade de även sina två hundar. Den ena är en valp och är lika söt som.. vet inte ens vad jag skajämföra med, men något skitsött i alla fall. 
 
Lekte med Annas iphone eftersom jag inte fått igång min än. Hittade en peptalk-app och det ska bli den första jag laddar hem. Guu så kuuul - som Maria Montazami hade sagt. 
 
En tårtbit och sju negerbollar senare säger jag nu godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0