Nytt år.

Hade nästan förträngt min blogg då jag blev påmind om dess existens när Lisa för några dagar sedan sa "Josefin, du är rolig du. Du skulle åka iväg på världens välgörenhetsresa till Ukraina och vad valde du att blogga du om? Ditt smink?!" 

Kom på igår att jag knappt hunnit reflektera över det nya året. Det är ju fucking 2013! Sjukt! 
Resan till Ukraina var väldigt blandad. Vissa stunder var väldigt tragiska medan andra var helt underbara. Det är dock omöjligt för mig att skriva ner allt som hände, så om någon undrar är det bara att fråga! 

Sitter för tillfället i skolan med Mattis och Tea och skriver på ett arbete som ska vara klart på torsdag (idag är det tisdag) (vi fick det idag) (+ att vi fick reda på att vi även har ett minitest i naturkunskap på torsdag.) (WTF?). 
Förutom detta har vi ett stort temaarbete på gång, en fördjupning i filosofi och en i religion, två bokredovisningar som ska göras denna månad (den ena boken har jag inte ens öppnat, och den är på engelska. bra josefin). 
 
Jag längtar i alla fall till
24 Januari (Romme med estetklassen). 
10 Februari (Malasya och Thailand med familjen) 
10 April (Mumford and sons) 
22 April (Justin Bieber) 
14 Juni (Studenten) 
18 Juni (Alanya med Tea, Mattis, Chrisse, Joakim, Linus, Oscar, David, Edvin och Markus) 
20 Juli (Robbie Williams)
Augusti och ett år framåt (förhoppningsvis USA). 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0