Lördagkväll

Idag har jag inte gjort ett dugg förutom plugg och oth. Vilken latgris jag är. 
Nu är det redan kväll, jag hamnde vid kontorsdatorn där vi har alla bilder som vi tagit med systemkameran under 2012. Hittade även livevideor och bilder från Coldplaykonserten jag var på med Oskan, John och Gustaf 30 Augusti. Finns så mycket jag saknar ikväll. Blä

Först var det Thailand

Det landet bjöd på fina kvällspromenader på stranden.


Gustaf lekte med skyliftern en vårig dag hemma på parkeringen.


Sedan kom han ner och hämtade en kopp kaffe, en bulle och mig. 
Jag var svinsur eftersom jag var svinrädd. 
 

Sen fick han solo på manskörens konsert. Så djävulskt bra var han. 
 
Projekt sjösätta båten.
 
 
Samma dag tog vi ut både skotern och båten på säsongens premiär-åk. Minns att jag och Sara hade varit ute och gått i tre timmar på en gråtpromenad. Typ. Hehe. Hon följde med ut i alla fall. 
 
Pappas rakapparat var trasig. 
Tips: köp en ny.
 

Det blev varmt och vi började sitta ute under våra luncher. Detta råkar nog vara Midsommar.


 
Bilderna på enbart Gustaf och Jessica är finare än dom som även jag var med på. 
 
Mulade tårta gjorde jag i alla fall. Sen åkte jag till Kumla och firade kvällen med mina bästaste kååmpisar. 
 
Vi myste vid kumlasjön.
 
Plötsligt var det peace&love. Jag hånglade (nästan) (inte) med Johan Palm. Var så glad att jag ringde hem och berättade för mamma. Haha. Gillar min hållning stark på bilden.
 
Hälften av veckan spenderades på festivalområdet och den andra hälften på det välstädade campingområdet. 
 
Min katt fick för sig att han kunde köra gräsklipparen.
 
Repade mycket med Gustaf, Johan, Adam och Chrisse inför en spelning vi skulle ha i Askersund. 
Lägg märke till Chrisses otroligt svinsöta leende!!!!!!!!!!!!!! åh
 
Sedan körde vi baaaa.
 
 
Innan coldplay. 
 
Vi hittade pennor och töntade oss.
 
Jag fick för mig att styra kräftskriva. Mycket lyckat. 
 
 
 
Utan förvarning kom hösten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0