8 Februari 2013

Vilket innebär 5-årsdag för Gustaf och Jessica. 
Det innebär även slutet på en underbart bra vecka hemma hos Matilda. Har bott hos henne från Lördag-Fredag. Haft huset för oss själva hela veckan. Vi har lagat onödigt god mat varje kväll och kissat med dörren öppen hela tiden, de ni. Ibland hade vi sällskap och ibland var vi ensamma. Vi kom på att vi aldrig skulle funka ihop under en längre tid eftersom vi lät disken stå till dagen efter och slängde smutkläder på golvet. Haha. 
 
Mysigt har det varit i alla fall. ♥
 
Nu inväntar jag min kära Gustaf Hjärtmyr, han erbjöd sig att hjälpa mig att packa resväskan. Men eftersom jag redan är klar med det ska vi äta chips och snegla på film istället: en gång i phuket, dagen till ära. Åker ju typ dit inatt. Nästan dit i alla fall. Klockan 01.00 ska vi upp och sätta oss i bilen och rulla mot Arlanda, jag mamma och pappa. Sedan har vi 19h flygresa framför oss innan vi är framme i Malasya. Där är redan Gustaf och Jessica och väntar på oss. Fattar inte att det är snart fyra månader sedan jag stod på kumlas tågstation och vinkade av dem inför deras Australienresa. De fick för sig att spendera sista månaden i Malasya, och det är därför vi ska dit nu (för att möta upp dom). Tror vi ska till tre olika hotell, varav ett ligger i Thailand.
 
Nuuuuuu I think Gustaf kommer med mina efterlängtade chips. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0