Vet inte vad det är för fel på mig.

 
Jag kaaaaan verkligen inte plugga. Har försökt stora delar av dagen, men det går inte. Jag är nog för ung för sånt, eller nått.
 
Har inte gjort såååå möe idag assåååå. Tog en promenad med mamma förut, det är grått och tråkigt och deprimerande utomhus. Senare inatt ska jag aggera fyllechaffis åt en viss Gustaf Hjärtmyr, det är ju halloweenpartaj i Laxå - som jag inte orkade gå på. Satsar på en bra utgång imorgon istället. Koommer bli så bra så.
 
Så jävla söt kille asssså. Fuck yeah @gustafhj
 
En gång var jag glad.
 
En annan gång var jag sur. Egentligen var jag sur för att jag behövde plugga när jag var glad.
 
 
Rasmus var ledsen när vi lämnade Gustaf och Jessica på tågstationen.

Vi var knasiga
Kasper och jag var sura över skolfotograferingen.
 
En favorit-tavla med en favoritartist på.
 
En sensommarkväll satt jag på altanen med gustaf. Då var solen fortfarande varm. Fan
 
Mitt inlägg spårade ur. Hittade Ipod mappen och ville bara dela med mig av lite goa stunder och sånt. Har förövrigt fått en förjävla tillbakalängtan till peace and love, bästa veckan.

Herrrrrrrjdååå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0