The only way to get through it, is to get through it

Wii! Har just kommit tillbaka från en löparrunda. Känns så himla braaaa, idag är det sista dagen på höstlovet - som har gått så himla fort, men varit så fruktansvärt roligt. Jag har varit med Lisa varenda dag, hihiiiiii. Känns som jag inte gör något annat än att vara i Vretstorp. 
 
Även igår var jag hos Lisa. 
Jennifer, Lisa, Tove, Elvira och jag hade tjejkväll. Vi slängde ihop en jävla massa smågott och låtsades att det var Tapas, eftersom ingen av oss hade riktigt koll på var Tapas var. Det fanns i alla fall paj, kyckling, nötter, ost, kex, chips, choklad, mangoraja, torkade tomater, sallad, paprika och dipp med mera. Satt kvar runt bordet i timmar och bara pratade och myyyste. Vi spelade även rappakalja, jag var sämst. Fan. Fin kväll som fan ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0