hej bloggen

Efter klagomål angående mitt dåliga uppdaterande tar jag nu tag i saken. Förutom att min vecka har varit sämst i världen så har den varit ganska bra. I onsdags hade jag gig på en middag med fanny, daniel, markus och Mikael. Det gick svinbra. Efter spelningen åkte jag hem till matilda och elin, som var hemma hos matilda. Dom hade gjort mackor och köpt godis. Det behövde jag. (Det går inte att göra styckesindelning när man bloggar från mobilen så ni får föreställa er ett mellanslag här). Igår rullade dagen som vanligt. Efter skolan skulle jag och lisa till gymmet, det gick skitdåligt. Vi hade inget flyt överhuvudtaget. Vi köpte dessutom godis som vi åt efteråt. Inte likt oss. Blev i alla fall en svinmysig kväll. Jag sov hos henne. vi såg på serier och filmer - och åt - mat och muffins och choklad och fika och dippdoppade morötter och paprika och julmust. Svinnyttiga som fan. (Styckesdelning igen) Ikväll ska jag baka peppakakor och kladdkaka... Och dricka glögg med jennifer, Linus, jocke, elin, emil, hanna och christoffer. Kuligt. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0