Hatar när

- Man har en händelse på facebook och det visar sig vara en invite till Bubble Safari eller Farmville (seriöst, vad fan är det?) från en person man aldrig träffat irl och troligen never will. 

som om det just hände mig..
 
jag kan sakna sommaren 2012 ibland. 
 
När jag satte mig med datorn i knät för en stund sedan hade jag en plan om vad detta inlägg skulle handla om, men den försvann. Jävla skit. Fick i alla fall just ett klagomål från mamma om att jag aldrig är glad när jag är hemma. Kan det bero på att skolan ger mig magsår av allt stressande? Vi har seriöst tusen saker att göra exakt hela tiden. Jag pallar väl helt enkelt inte trycket. 

Något som gör mig glad är i alla fall att jag 
- igår stod på crosstrainern med målet 30 minuter. Jag råkade köra 80 minuter i stället. Träning is the bästa sättet att rehabilitera sig från tröstätande. Lovar.
- i sommar ska få uppleva Robbie Williams live igen. Yes! Den 20 Juli intar han Ullevi Arena and it will be freaking awesomeeeeeeee. Dör lite. Biljetter släpps på torsdag! 
- ska åka till Ukraina om nästan en månad tillsammans med mina projektarbeteskompanioner Matilda och Tea (eftersom elin den jävla jäveln ska till Thailand och ha det gött.) Har hört att det var 40 minusgrader i Ukraina förra vintern och att folk frös ihjäl. KBK typ. 
- förhoppningsvis ska umgås med Christoffer och hans nya bluray-dvd på fredag (COLDPLAY LIVE 2012♥)
- har en mun som jag kan stoppa mat i. underbart ju. 
- har skitbra kompisar. lisa till exempel.
 
 
Ett utdrag från en utav mina sämre prestationer i skolan. Vi skulle skriva en diktanalys tidigare denna termin och ja,.. ni fattar. 
 
Livet är meningslöst, men bra. Puss 

Kommentarer
Postat av: Lisa Herbert Blückert

hahah sista bilden <3333333333333333333333333333333333333333333333333333 tack för att jag är din braiga vän, det värmer! PUSS ÄLSKLING!

2012-11-28 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0