Ta mig framåt i tiden

Tjäääna. Hur många av er som läste mitt senast inlägg dök egentligen upp i Folkets hus igår? Låt mig gissa, none. Så typiskt er, era jävlar! :|

Skoja babes ♥ ♥! Vi lyckades ändå fylla alla stolar, iallefall 3/4 ungefär. ganska bra ju. Det var mest föräldrar, mor/farföräldrar och kompisar som kom och tittade på osssssss. (no shit, vilka annars?). Det gick så djävulskt bra för alla grupper. Och alla var så djävulskt söta i sina 70-talskläder. Förutom jag, för jag hade en kort klänning MED SHORTS under men det var ingen som fattade att jag hade shorts under

-.-
-.-
-.-
-.-
-.-

Idag hade vi två nationella prov i engelska, både reading och listning. Lovar jag failade båda, men mitt liv kommer inte gå under för det. Jag åkte hem med första möjliga buss och nu ligger jag i min säng. Jag är snart frisk, så imorgon har jag bestämt mig för att dra till gymmet. Har gymmat 2 gånger på typ tio veckor :@:@:@@£$$()=/(&¤ fett ledsen.........

nu ska jag dö. och skriva lite arbeten, har bara tusen stycken. såååå... om ni var lite nere innan ni gick in och läste detta inlägg kan ni iallafall glädja er med att erat liv för tillfället inte suger lika mycket som mitt. Om ni var glada innan ni gick in och läste, så tycker jag att ni ska fortsätta vara det.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: sara

lilla pullaan !! vad du värkar deppig /:<3

2012-05-09 @ 16:45:44
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0