Lovisa envisades med att sova med fläkten på

Så nu är jag sjuk igen.... har bara känt av lite i halsen under dagen, men så fort jag kom hem fylldes näsan med två kilo snor och ögonen började rinna. ORKAR/VILL INTE VARA SJUK IGEN!

Tog bussen till skolan imorse med Lovisa, gjorde kursprovet i matte, nu återstår bara en veckas ångest i väntan på resultatet. Luchade och så i skolan innnan jag åkte hem igen!





När jag kom hem stannade jag till hemma hos sara och satt i solen några timmar. Sen vaknade sandra till, som legat och sovit hela dagen. Vi drog på oss kläder igen (shorts såklart) och gick med våra orakade ben ner till biblioteket för att leta böcker åt ett arbete som Sandra skulle göra. Sedan tillbaka hem till sara & sandra för att laga mat. Mätta och belåtna mötte vi upp Rickard och tog med hos honom till Haga, där satt vi med fötterna i vattet i någon timma. Det var folk som badade. Det är så mycket sommar det kan bli!



Efter Haga traskade vi vidare till hamnen och där bjöd Rickard oss på glass och cola. Tack för en glassig och mysig eftermiddag mina guzzar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0