Långt inlägg pågång - min helg i bilder

I fredags gjorde vi inte mycket mer i skolan än att äta upp all fika som blev över efter konserten och titta på videoinspelningar från den. micket lyxigt. Justde, jag och tea gick på stödmatte på morgonen och lärde oss en jävla massa nödvändigt! ♥



Kvällen:

Jag var hos min farmor och farfar en stund eftersom han fyllde ååååår. Sen kom gustaf, jessica hem och hade med sig Ralle. Chrizze kom också. Vi tittade på hockey och åt chips, godis och glass!



Dagen därpå åt jag smoothie och godisrester till frukost. Sedan rullade jag iväg mot kumla redan vid 14.00. Tog med mig Markus, Linda och Matilda på vägen.



Vi alla tryckte såsmåningom in oss i två bilar och körde iväg mot Maxi. Tog upp chrizze påvägen. Inne på maxi splittrades vi åt två håll, tjejerna och killarna. När vi sedan möttes igen upptäckte vi en del olikheter i våra korgar.

ölkorv, öl och såser vs sallad och melon.

Christoffers reaktion när han tittade ner i vår korg: Sallad?! 0.o




Sen hann vi bara tillbaka till tea folket började rulla in. De var en sjukt bra blandning av människor, vi satte igång och grilla kycklingar, biffar, filéer, köttbullar. Vi skjöt raketer, hackade sallad, drack öl och vin (alla förutom jag som skulle tjooora bilen hem senare), så jag roade mig med att gosa med Teas UNDERBARA KANIN ♥ Jag är bara lite töntig. Men kvällen blev så jäkla lyckad!





det blev sällskapsspel. tjejerna utklassade killarna i frågesporten så dem ville lägga ner spelet. då blev det sanning eller konsekvens istället.

Jag tvingades ringa till ett taxibolag och säga att jag glömt min morfar i deras taxi, jag skulle beskriva honom som pratig och taffsig. Sen blev en hel del konstiga sms ivägskickade.





Det blev en sjukt bra kväll! Asbra styrt Tea! ♥



Klockan 02.00 inatt åkte vi hem till Askersund. Sen vaknade jag imorse och kände mig FRISSSSSSSK. YÄS! Ringde och väckte Caroline och tvingade med henne till Hallsberg för att gymma. Sen följde jag med henne hem och lagade så god mat att hon fick gåshud och jag dog. Jag har aldrig ätit bättre!



Efter det somnade jag i någon timma i hennes säng, med elton bredvid mig! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0