Only time will tell

Nu har jag placerat min rumpa i tvsoffan, ställt datorn på bordet och dragit det så nära mig som möjligt. Känner mig verkligen som en... klump. Är helt slut efter att ha skuttat runt på Gustavsvik hela dagen med min bror, hans flickvän och deras vänner. Passade på att motionssimma i en halvtimma också,och innan vi åkte iväg var jag i Hallsberg och gymmade - 45 minuter motion, och maskiner där imellan! För att skryta.

Igår
följde jag med Fanny hem efter skolan. Vi retade Hannes för hans egenbygda säng, tittade på inspelningar från när vi sjöng på ett bröllop, rullade iväg och köpte kol till grillen, som vi sedan dränkte med tändvätska, sprang ut på vägen i fula tofflor för att Emma och Caroline skulle hitta rätt hus, mös ner oss under filtarna och slutligen kom även Elvira. Dessa tre tjejer drog sedan vidare till krogen när vi ätit, och vi stannade hemma.



Hade kontakt med Bella, som var på Idas födelsedags-fest/mys/gos/chill i Hallsberg, så vi kunde komma dit. Där satt vi i några timmar på altanen under filtar och åt tårta. De var mysigt!!!!





Bella drog några spökisar. Sen satte jag mig i bilen och körde tillbaka till kumla, hade med mig Victor och Fanny. Pöjken kom inte in i huset då hans föräldrar vägrade svara i telefonen och han hade glömt nyckeln till huset. så han fick följa med hem te fanny. Jag fick tre timmars sömn då konversationer om allt erövrade natten, så är helt sluuuuuut idag. Ikväll ska jag somna tidigt och sova som en guuuuud! GULD! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0