Fuck it, I'm young

Kom hem från min moster för en stund sen. Jag gick hem till henne klockan 03.30 inatt då jag kom hem med nattbussen från krogen. Hade en sån jäkla bra utgång igår med masssssa fina människor! ♥ Vi började hemma hos Oscar i kumla och fortsatte sedan inne på strömpis! Tea och Mikael fyllde år och Huss hade fyllt i veckan, så vi hade tre nyblivna artonåringar med oss. Vi sjöng födelsedagssånger 140 gånger ungefär. Vet inte vad jag mer ska säga än att de var en gryyym kväll! Låter bilderna tala.


om jag ser lite blöt ut på bilden så är det för att albonita spillde hela sin cider över mig ungefär :)))



Jon och jag sov lite på bussen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0