brassestolar, alkohol, grill, brännboll, myggmedel, sommarstuga, solnedgång, ungdomar och en sjö

TJA! Nu ska jag fan ta tag i det här bloggandet! Var på god väg igår då jag började på ett inlägg men sen ropade mamma att det var mat så då fick jag avbryta. Efter det satt vi bänkade fram ESC resten av kvällen. Men nu kör jag! Jag börjar med fredagen:

Jag och Tea följde med hem till Matilda efter skolan. Vi köpte med oss en påse chips påvägen som vi sedan åt i hennes trädgård under ett parasol. Så mysigt!



Klockan 18.05 satte vi oss på bussen mot Åsbro, där befann sig en hel hög med härliga människor! Grillen var tänd, brassestolarna uppfällda, solen på nedgång, musiken på lagom volym!



Senare skuttade vi ostabilt ned till hemsjön, där blev det brännbollsmatch fifan!!!



obs... det är såna här bilder man inte borde lägga upp, men jag gört ändå.

tillräckligt myggätna och nedstänkta gick vi tillbaka till sommarstugan, spelade kubb och vred på musiken samtidigt som vi såg blixtrarna närma sig. När det började regna förflyttade vi oss in i stugan under loppet av 2 minuter. haha, några bastade, några trängde ihop sig i vardagsrummet, dansade, pratade. allt var guld.





Kvällen var så fruktansvärt bra. Perfekt start på sommaren! Vill ge lite cred till Ninni som kom med hela idén, och till daniel som fixade så vi kunde vara i hans sommarstuga. Och till GUUUUUUD eller något för att jag har hamnat i detta sällskap! Love it!

Citerar Lisa: Nu spelar det fan ingen roll hur resten av sommaren blir, jag kan leva på den här kvällen föralltid. Full och söt som vanligt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0