söndag

Idag har jag strosat omkring i huset i min onepeace enda sen jag vaknade klockan 13.00. Har halvsovit i soffan framför filmen Så Som I Himmelen. Håret har jag låtit vara oborstat. Jag har nagellack på bara en nagel. Jag känner mig väldigt sliten, beror nog mest på att jag är febrig, hostig osv. Sjukig, kan man säga. Förutom den stunden jag satt på altanen med mormor och morfar och tröck i mig två muffins har solens strålar endast nått mig genom fönsterrutorna. Har mest legat i sängen och inväntat kvällen, för alla vet vad som gäller på söndagskvällar: kontoret, time out och partay (kazoo in tha house)! Det är en vecka kvar till lov, jag har bara en uppgift kvar att göra i skolan . Livet är underbart bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0