dä ä dax

Fan vad dålig jag blivit på det här med uppdatering. Efter klagomål tar jag nu tag i saken och berättar lite om helgen som varit. Jag var på första krogenrundan i fredags,det var helt awesomebra! Dagen efter vaknade jag upp bredvid min kusin och mådde lite illa. Det gick dock över när vi pallrade oss iväg mot mormor och morfar för att äta lunch hos dom! Samma kväll sov jag mig igenom halva melodifestivalen och vaknade sedan till eftertexterna. Söndagen gick åt till att läsa en jäkla massa sidor i körkortsboken och lite skoluppgifter. Sov över hos Caroline och sen var det helt plötsligt måndag. Jag ligger i soffan med uppknäppta jeans och är spymätt. Ohh så attraktivt! Har inte mycket mer att säga. Mitt hjärta har inte blivit motionerat på tre,fyra veckor... :( PANIK!saknar mitt gymkort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0