25 timmar

jani, så lång tid tog det från att vi lämnade vårat hotell på Koh Samui tills att vi var hemma i Askersund. Vi flög från Samui in till Bangkok och väntade på deras enorma (och då menar jag E N O R M A) flygplat i sex timmar innan vi gick ombord på flygplanet hem till sverige som tog elva timmar. så vi har flygit hela natten. mycket turbolens var det också. lovisa och jag har höll händerna så dom blev blåa typ. mår fortfarande lite illa, men det beror nog på den sjukt äckliga flygplansmaten man får. när dom började dela ut satt jag bara och hoppades på att det inte var kyckling (då jag ätit det varje dag i två veckor), men såklart var dä det!!! :) :) lyckades iallafall sova bort hälften av flygturen så jag är skapligt utvilad. nu är vi iallafall hemma. dags att börja vända rätt på dygnet!

Här är bild från väntesalen i Bangkok. Jag tror flygplatsen var på flera kvadratkilometer. Tog oss en timma att gå till rätt gate! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0