Död

Asså, jag är trött. Var ute igår och kom till sängs 02.00, mitt alarm ringde igen vid 05.45, PUSS, tänkte jag då. Så jag somnade direkt när jag satte mig i bilen påväg hem efter skolan idag, somnade även direkt när jag kom hem och vaknade två timmar senare. Plus att jag och Dilan somnade på matrasten i skolan. YOLO, så att säga.

Nu är jag dööööööd. Men det gör inget för jag har fucking två sommarjobb. Båda innebär att städa, dock. Living the dream. / tjejen som behöver pengarna



Kvällen blev så värd! Det blev mindre värt dagen därpå.

Sen en liten bild påväg till Dilan i tisdags, hade tjejkväll med massa godsaker. Det slutade med att vi satt i ett mörkt vardagsrum och diskuterade spökhistorier och mord. Jag tyckte faktiskt lite synd om Dilan sen när vi lämnade henne ensam i lägenheten. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0