sex timmars sömn och tusen klunkar alkohol

Är så trött efter den här helgen! Jag har verkligen sovit sex timmar på hela helgen. I fredags skulle vi ut ett tjejgäng, och fira vår nyblivna artonåring Amanda, så hon styrde förpärla hemma hos sig.
 
 
Lagom glada traskade vi sedan iväg till tåget, och missade det. I väntan på nästa satt vi med våra tattiga petflaskor på i en trappa vid ett P-hus. Det var sjukt luffigt och sjukt mysigt.
 
 
Sedan rullaee vi iväg till frimis och hade en jääävla bra kvälll. Mötte upp grabbgänget där inne. Kom hem med nattbussen 03.30, kom till sängs 04.00, och mitt jobbalarm ringde 05.00. YOLOOOOOO hehehe.
 
Alex lite tröttissss. Hihi
 
Efter första jobbpasset sov jag två timmar, sen var det bara på't igen 16-18. Rejsade nästan direkt från Harge till Finneröja, var bara hemma en snabbis för att sminka mig och vänta in Bella så vi kunde samåka. Kvälllen spenderades hemma hos Ellen med fina flickor. Jag drog mig hemmåt redan vid 23.00 dock, för att jag skulle jobba igen dagen därpå (idag). Men jag somnade inte förrän en bit in på natten och vaknade sedan två timmar senare och kunde inte sova mer. Så idag är jag sluuuuut.
 
 
det var förrästen sjukt mysigt hemma hos ellen. det var ljust och fint, gammalt, nytt och rosa.
 
och nu slutade bilduppladdningen att fungera så jag skiter i detttttta. lägger upp resten av bilderna från denna kväll så fort det funkar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0