Ohh sometimes I get a good feeling

Tjenaaaaaare alla. I helgen står det Summerparty på schemat. Det är helgen då vi förvändlar Askersunds fina lilla borgmästarholme till en party-ö, det är över tusen biljetter sålda och dansapausa-gänget kommer hit. De har även lyckats locka en del bloggare och bigbrother-människor. Tror det kan bli en bra helg. 
 
Det var ju en gårdag också. Jag vaknade upp med Lovisa och Johan i huset. Åt frukost och skjutsade hem dem. Jag åkte vidare till hallsberg och körde ett fucking 60 minuters lång motionspass på gymmet. Bara för att skryta: 25 minuter crosstrainer, 25 minuter löpband och 10 minuter cykling. 
 
Sjukt nöjd över mig själv åkte jag tillbaka till Askersund och la mig i båten i hamnen och solade. Mamma och pappa var redan där. pappa höll på med något i motorn medan jag och mamma låg och göttade oss på flybridge. Sen fick jag för mig att umgås med sara, vi tog en promenad längst strandkanten och hamnade ute på ön där Martin, Daniel, Mattson och Rasmus med mera höll på och fixade inför helgen. Dem ska tydligen vara funktionärer eller någgggggot.
 
 
 
där borta ser man ön. dem sound checkade högtalarna när jag låg där, dom spelade Levels så det dunkade över hela Askersund. KOmmmmer bli grymt hihi!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0