Hej bröder och sytrar

Nu är det fan på tiden för ett gammalt hederligt blogginlägg igen. Jag la ju halvt ner bloggen men jag kanske kommer igång någon gång såsmåningom. kanske. eller så får jag fortsätta med såna här engångvarannanvecka-inlägg. Just nu kände jag bara att det var lite tråkigt att jag inte kunde gå tillbaka och titta vad jag har sysslat med de senaste veckorna, som jag brukade kunna göra förut. Så jag känner för att dra ett lång dethärharjaggjortunderförstahalvanavsommarlovet-inlägg nu. inlägget kommet bli lika jobbigt lång som det namnet. ingen kommer orka läsa förutom jaaaaaag! hihihihi
 
nu tjooor vi
 
Sommarlovet har rullat på som bara fan. Första helgen var det midsommarfirande hemma hos Ninni i åbytorp och då såg det ut såhär:

 
fan vad stor den bilden blev dåååå. (inte). det var dessutom inte hela gänget, bara de som hade krans fick vara med, inga andra jävla pussys.
 
efter midsommar var det bara några dagar kvar till peace. Jag, lisa och amanda åkte till borlänge en dag för tidigt för att sova hos amandas mormor. den veckan var GULD! tält, alkohol och konserter. tror inte jag behöver säga så mycket mer om det. äckligt bra vecka iallafall.
 
 
efter det har jag hängt med vänner, ätit onyttig mat, köpt diesel för alla mina pengar, skjutit runt på min städvagn över harge camping flera gånger om, åkt båt, fått blåsor av solen, njutit av solen, njutit av regnet, låtit en vän köat en hel natt för att få tag på Jusin Bieber biljetter, repat och annattttt ägit.
 
 
 
 
igår hade jag, amanda och lisa peace&love reunion xDDXDXD<333 vi åt jordgubbar doppade i nutella, gurka doppade i dipp. och när det var slut åkte vi för att handla mer, fick även med oss chips. sen fick vi idén att fortsätta kvällen hemma hos lisa, påvägen dit stannade vi på Mc Donalds, när vi kom till henne lagade vi mat och efter det blev det popcorn- och jordgubbarmednutella käk framför tre fucking filmer. asmysigt, vi kom inte till sängs förrän 03.00.
 
 
Idag tvingade jag med mig mor till örebro för att shoppa, då min egna plånbok är tom. Seriöst, jag har 22 kronor. (förutom de 138 kronorna jag lyckades skrapa ihop på alla bantburkar vi hade här hemma.) lönen får gärna komma om en minut. Jag fick iallafall med mig fyra tröjor, två bh'ar och tre underdelar, ett par cykelbyxor och tre halsband hem. det kändes braaaa för lilla mig.
 
 
Nu ärrrrr det snart helg och den ser ut såhär: fredag - förfest och krogen. Lördag - jobb och tjejfest i Laxå hemma hos ellen. vi ska snacka skit och dricka alkohol. låter som en jäkligt mysig idé. På söndagen ska jag, gustaf, chrizze, adam och johan repaaaaa för på onsdag spelar vi i askersundshamnen. kommer bli apgrymt så jag föreslår (eller beordrar) er atttt dyka upp.
 
Pusssss förfan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina josefin :)

2012-07-14 @ 03:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0