Nu ska ni få veta , hur oerhört lycklig jag är

och det har väl sina anledningar. En anledning, den främsta anledningen är nog att jag har världens bästa vän! vi har spenderat åtta jäkla dagar tillsammans nu, och vi sov tillsammans sex av nätterna där i mellan.

Vi har gjort så mycket kul den här veckan, och dom stunderna då vi inte gjort nått kul har ändå varit kul. Just för att vi gjort det tillsammans. Shit. Känns helt konstigt att vara utan henne nu, och ändå har det bara gått ca fyra timmar sedan vi skiljdes åt. Känner mig verkligen halv när vi inte är tillsammans, det är lite märkligt. Nästan obehagligt. Går inte riktigt att förklara. Jag vill bara sova nu, så att det blir tisdag, för då ska vi ses igen, och vara med varandra tills på onsdag. Kanske torsdag. Är så glad över min finafinafinnnnnnnaaaaa Fanny! ♥



Kalle får också vara med på ett hörn :)) För han har ju faktiskt gjort oss sällskap häften av dagarna









Jag är även glad över att jag träffat (och ska träffa. Tove menar jag då) så många människor jag inte träffat på länge och jag blir lite förvånad över att jag faktiskt börjar tycka om Askersund. Lite iallafall.

Någon dag i framtiden när jag sitter och läser detta inlägg kommer jag antagligen tycka att det var lite larvigt att jag skrev såhär. Den dagen kan vara om två veckor när skolan har startat igen och jag inser hur mycket vi har att ta itu med. Men tills dess tänker jag njuta och uppskatta varenda sekund av detta lov och varenda positiv grej det ger mig.

Ska gå ner och ta mig en kvälllsmacka.

It can only get worse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0