If you don't like it, I don't give a damn

Hallå godingar! Idag tröck hela familjen in sig i vår bil och drog till Karlstad. Jag övningskörde både dit och hem, tyckte  synd om stackars mamma, gustaf och jessica som tvingades trängas i baksätet med ett elpiano i knäna. Gustaf har nämligen anmält oss två till livekarusellen, en musiktävling, som turnerar runt i olika städer. Nästa spelning är i kumla, om jag minns rätt. Men idag var det iallafall i Karlstad, på ett mycket trevligt ställe kallat Uno.

Det första vi gjorde var att bli intervjuade. Denna filmsnutt användes sedan som presentation av bandet, den visades på en storbildsskärm medan man riggade scenen.


När den var fixad blev vi även hänvisade till en fotostudio där man fick ta promotion bilder, så vi testade. Fick inte bilderna på en gång utan dom skulle tydligen finnas att hämta någonstans på internet!

Sedan var det ett par timmar tills vi skulle spela så vi tog en fika på stan!


Sen kom vi tillbaka, och fick sitta i detta rum och vänta på att få komma in i logen


ooooooch,här är logen. deeen var fin, alla band fick sitta här några minuter innan man gick upp på scen och diskutera sound och grejer med arrangörer


Man hade endast tolv minuter på sig så vi hade valt ut tre av Gustafs låtar. Och det gick bra!

Sedan gick helaaa familjen och käkade på Kebabhouse, eftersom alla deltagande fått gratismat där. As mysigt place


Sedan skulle Gustaf vara jury i tävlingen från klockan 20.00-21.20, så vi andra lånade en kortlek i kaffét och spelade en omgång plump, sedan blev det hemkörning.


NAnana, TUR ATT JAG INTE PLUMPADE 10 GÅNGER ANDRA OMGÅNGEN!!♥♥

Godnatt hörrni!

Kommentarer
Postat av: Tove

Fina bilder från högstadiet :D Synd att jag inte var i Karlstad så jag kunde kolla på er kändisar. En annan gång kanske :) Puss

2012-01-24 @ 12:45:21
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0