Helgen

Nu ska vi se om jag kan skriva lite fint om min helg, för det är precis vad den har varit. Fin. Jag har ju tagit lite bilder och sånt däääär, vi börjar med fredag

Frukost
I skolan käkade vi tårta som Sara hade bakat, för att fira Hanna :)
och sen rullade dagen på, jag åkte hem från skolan och dä. På kvällen var familjen i örebro och tittade på Henrik Schyffert och Fredrik Lindström
Haha. Det här var avslutet på en väldigt bra show. Folk satt vikta dubbelt i publiken och skrattade!
Sedan somnade jag skönt i min säng tillsammans med mina nya vänner: nässpray och alvedon♥
Lördag:
Åkte in till gustavsvik tidigt på lördagen, bada hela förmiddagen tillsammans med det här gänget:
mamma hämtade mig och så åkte vi till Askersund, jag och min bror uppträdde på en tillställning arrangerad utav några turnerande teatersnubbar. As duktiga och musikliska!
Sen åkte jag tillbaka till gustavsvikgänget som var hemma hos Julia i Hallsberg och myste. Men innan det hann jag hälsa på hemma hos gustav en stund och leka med hans kisseungar :D :D (HOPPAS DU SER DET HÄR MATILDA :D)
Den sista hade fel i ögat :( snutte
Hannes hämtade mig och fanny , och så sov jag där.


Imorse kom min kusin Ida och hämtade mig hos Fanny, så åkte vi till marieberg och strosade omkring. Kom nyss hem, upptäckte denna snigel på fönstret på kontoret. Den har suttit där i över ett år hahaha, lyckades inte få in skärpan rätt dock, men ni ser

DEN HAR TYP FRYSIT FAST, HAHAAAAAA
Det var allt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0