"This is progress"

Började med att titta på en dokumentär om låten Back For Good - Take That. Svt har nämligen en lite grej varje vecka, där dom sänder en dokumentär om världshistoriens kändaste hits. Och Back For Good vad med där!

Sedan fastnade jag på youtube
Så jag tänkte bara dela med mig utav mitt favoritklipp. Finns längst ner i inlägget.

Ohhh. Återfår den där hemska men samtidigt underbara känslan då jag stod innne på arenan i sommras, och var så nervös över att de andra medlemmerna skulle komma upp på scenen och säga något i stil med "Robbie is sick, he can't join us tonight", då han hade ställt in konserten jag skulle på i Danmark, bara två,tre dagar innan. Lyckligtvis blev det inte så!!! det var utan tvekan de bästa två timmarna jag upplevde år 2011!

Dock är ljudet vädigt högt och tyvärr lite skrapigt, så jag varnar er att sänka om ni tänkte titta!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0