Söndagskväll

Vännner! Jag tänkte bara dela med mig av lite bilder som jag har tagit under helgen
gogogo


Fredag

Lördag: Lovisa och jag asmös ensamma i huset hela dagen/kvällen, förutom när vi tog en promenad till ica för att handla lite gott inför kvällen




Söndag: Idag gick jag ifrån lovisa runt halv tre, för att käka vofflor hos mormor och morfar tillsammans med mina söta och underbara kusiner :) spelade även yatzi, vill bara tillägga att jag vann med 200 poäng mer än den som förlorade (dåliga förloraren mormor, haha)






och så vill jag beskriva hur det känns att ha ont i ryggen:
som om man har en ganska stor plåtbit som sitter fast, och sätter stopp för rörelserna.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0