First of all

GRATTIS till världens bästa Robbie Williams som fyller 38år idag! Jag hoppas att han, trots denna Whitney Houston kaos, har haft en välförtjänt och underbar födelsedag! Jag tycker att all uppmärksamhet och berömmelse bör riktas åt de stora artisterna under tiden de faktiskt lever, istället för när dom inte längre kan ta del av det. Så grattis igen, min världsbästa robbie! som inte har en aning om vem jag är



Second of all:

Jag sitter här på kontoret, och bredvid mig låg kvittona på hotellen vi bokat i Thailand. Det är alltså tre stycken, så vi ska inte bo på samma ställe under de två veckorna. Kollade iallafall upp hotellena på Internet och såhär ser de ut.

Första:



Andra:



Tredje:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0